← Przejdź do Szkoła Myślenia Pozytywnego
REGULAMIN UCZESTNICTWA W PROJEKCIE i KORZYSTANIA Z PLATFORMY ONLINE
Szkoła Myślenia Pozytywnego – komunikacja bez przemocy i mediacje w szkole dbającej o zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży
§ 1
Informacje o projekcie
§ 2
Postanowienia ogólne
§ 3
Definicje pojęć
Użyte w regulaminie określenia oznaczają:
§ 4
Warunki uczestnictwa i zasady rekrutacji
§ 5
Prawa i obowiązki uczestników/uczestniczek projektu
§ 6
Formy wsparcia przewidziane w Projekcie – moduł Komunikacja bez przemocy
§ 7
Formy wsparcia przewidziane w Projekcie – moduł Mediacji
§ 8
Rezygnacja udziału w projekcie
§ 9
Postanowienia końcowe
Administratorem danych jest Fundacja „Instytut Edukacji Pozytywnej” z siedzibą w Warszawie, ul. Lebiodowa 11L, wpisana do KRS pod nr: 0000525928, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy Dla M.St. Warszawy W Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 9522132403, REGON: 147466813. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
Na potrzeby lepszego odbioru Polityki Prywatności termin „Użytkownik” zastąpiony został określeniem „Ty”, „Administrator” – „My”. Termin „RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Dane osobowe podawane w formularzach ewaluacyjnych, testowych diagnostycznych i formularzu kontaktowym na stronie: instytutep.pl oraz nvcwszkole.pl są traktowane jako poufne i nie są widoczne dla osób nieuprawnionych.
Usługodawca jest administratorem danych swoich klientów. Oznacza to, że jeśli kontaktujesz się z nami lub korzystasz z formularza diagnostycznego, to przetwarzamy Twoje dane jak: imię, nazwisko, adres e-mail, adres IP.
Usługodawca jest także administratorem osób zapisanych na webinar oraz osób zgłaszających się do udziału w konsultacjach online.
Dane osobowe przetwarzane są:
Każda osoba, której dane dotyczą (jeżeli jesteśmy ich administratorem) ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w organizacji Usługodawcy jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: kontakt@instytutep.pl
Zastrzegamy sobie prawo do przetwarzania Twoich danych po rozwiązaniu Umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują nas do retencji danych.
Usługodawca ma prawo udostępniać dane osobowe Użytkownika oraz innych jego danych podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania).
Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.
Usługodawca nie udostępniania danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.
Wdrożyliśmy pseudonimizację, szyfrowanie danych oraz mamy wprowadzoną kontrolę dostępu dzięki czemu minimalizujemy skutki ewentualnego naruszenia bezpieczeństwa danych.
Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez nas albo przetwarzający, z którymi ściśle współpracujemy.
17. Witryna instytutep.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.
Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.
18. Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analitics, które rejestruje zachowanie użytkownika na stronie.
Cookies identyfikuje użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego reklam. Stosujemy pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy [nazwa] w celu optymalizacji działań.
19. Na naszej witrynie wykorzystujemy następujące pliki cookies: