Dla młodzieży
Dla dyrektorów
Dla nauczycieli
Dla rodziców
Zaloguj się
Rejestracja
Szukaj
Dla młodzieży
Dla dyrektorów
Dla nauczycieli
Dla rodziców
Szukaj
nvc dla dyrektorów
,
NVC – dyrektorzy szkolni – rozszerzony
Pokaż szczegóły
Treść szkolenia:
Rozwiń wszystkie
Moduł 1. Klimat i komunikacja w szkole
Klimat szkolny
12 Tematy
Rozwiń
Treści:
Ukończone 0%
0/12 Etapów
Wprowadzenie
Co składa się na klimat szkoły
Organizacja oparta na współpracy
System wzbogacający życie
Strefa wpływu – praca własna
Władza a współpraca
Pojęcie autorytetu
Podejście do autorytetu
Sprawdź, co pamiętasz
Pierwsze kroki
Style wychowawcze
Twój styl komunikacji a styl wychowawczy
Komunikacja w szkole
12 Tematy
|
1 Quiz
Rozwiń
Treści:
Ukończone 0%
0/12 Etapów
Komunikacja
Komunikacyjne przeszkody
Komunikacja w szkole
Co pamiętasz – komunikacja dla dyrektorów
Zielony mózg, czerwony mózg i samoregulacja
Self-reg i rola komunikacji
Stresory w szkole
O czym mówią nam poszczególne obszary
Komunikaty wspierające i blokujące kontakt
Rozróżnianie komunikacji stresującej i kojącej
Uważność w edukacji
Uważna komunikacja
Quiz na koniec modułu 1 NVC
Moduł 2. Model komunikacji
Podstawowe założenia Komunikacji bez Przemocy
13 Tematy
|
2 Quizy
Rozwiń
Treści:
Ukończone 0%
0/13 Etapów
Porozumienie bez Przemocy – wstęp
Marshall Rosenberg, twórca koncepcji
Założenia Porozumienia bez Przemocy (PBP)
Założenia Porozumienia bez przemocy w praktyce
Sprawdź, ile pamiętasz z założeń PBP
Krok 1. Obserwacje
Obserwacje vs interpretacje
Przekształcanie interpretacji w obserwacje
Sprawdź, co wiesz o obserwacji
Krok 2. Uczucia
Uczucia w Porozumieniu bez Przemocy
Uczucia rzekome, czyli uczucia ubrane w myśli
Uczucia w Porozumieniu bez Przemocy
Sprawdź, co wiesz o uczuciach
Krok 3. Potrzeby
Model „4 kroki” komunikacji bez przemocy
13 Tematy
|
3 Quizy
Rozwiń
Treści:
Ukończone 0%
0/13 Etapów
Potrzeby – wprowadzenie
Potrzeby – praca własna
Potrzeby – praca na sytuacji problemowej
Wzorce językowe
Krok 4. Prośby
Elementy skutecznej prośby
Prośby – wykonalne i konkretne
Sprawdź, co wiesz o prośbach
Integracja 4 kroków
Język żyrafy i język szakala – różne formy komunikowania się
Integracja 4 kroków – porządkowanie ścieżki
Żyrafa formalna i żyrafa potoczna
Cztery kroki – podsumowanie
Podsumowanie modułu 2.
Hasło otwierające skrzynkę nvc 1
Hasło otwierające skrzynkę nvc 2
Moduł 3. Empatyczna klasa
Narzędzia do budowania szacunku i zaufania
16 Tematy
Rozwiń
Treści:
Ukończone 0%
0/16 Etapów
Opisy zamiast etykiet
Cztery sposoby reakcji na trudny komunikat
4 uszy – ćwiczenie
Empatia
Empatia dla siebie
Empatia dla rozmówcy
Sprawdź, co pamiętasz na temat empatii
Empatyczny dialog
Inne spojrzenie na odmowę
Ukryte znaczenie odmowy
Sprawdź, czy pamiętasz
Konflikty w szkole i jak je ugryźć?
Przekonania o konfliktach
Mikrokręgi – sposób na drobne konflikty
Trzy kroki Mikrokręgów
Podsumowujące ćwiczenie – sytuacja problemowa
Narzędzia do budowania atmosfery współpracy
13 Tematy
|
3 Quizy
Rozwiń
Treści:
Ukończone 0%
0/13 Etapów
Kontrakt jako punkt wyjścia
Kontrakt a współpraca z rodzicami
Quiz empatyczna klasa
Kary i nagrody w edukacji – czy są konieczne?
Kary vs Informacja zwrotna
Wyrażanie uznania
Praktykowanie wdzięczności
Jak wyrazić wdzięczność?
Agresja
Złość – syrena alarmowa
Złość duża, złość mała
Użycie siły w celach ochronnych
Materiały do pobrania
Ankieta ewaluacyjna
Quiz kończący szkolenie rozszerzone N
Hasło otwierające skrzynkę NVC 3
Podgląd Szkolenie
+1636
Zapisany/a
Nie zapisany/a
Zaloguj się, aby rozpocząć
Tylko dla zalogowanych
Szkolenie Obejmuje
Zagadnienia: 6
Tematy: 79
Quizy: 9
Szkolenie Certyfikat
Zaloguj
Accessing this szkolenie requires a login. Please enter your credentials below!
Email Address
Hasło
Zapamiętaj mnie
Lost Your Password?
Załóż konto
Don't have an account? Register one!
Register an Account
nazwa
Email
Registration confirmation will be emailed to you.