Utwórz konto lub Zaloguj się Email Hasło Imię Nazwisko Nazwa użytkownika Nazwa szkoły Przez utworzenie konta akceptujesz Regulamin korzystania z platformy oraz Polityka prywatności. Regulamin korzystania z platformy REGULAMIN UCZESTNICTWA W PROJEKCIE i KORZYSTANIA Z PLATFORMY ONLINE Szkoła Myślenia Pozytywnego – komunikacja bez przemocy i mediacje w szkole dbającej o zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży § 1 Informacje o projekcie Projekt „Klimat szkoły. Tworzymy go razem” to projekt Instytutu Edukacji Pozytywnej, którego celem głównym jest upowszechnienie zasad prawidłowej komunikacji oraz mediacji szkolnej i rówieśniczej w szkołach i placówkach oświatowych, jako metod rozwiązywania sporów i konfliktów oraz przeciwdziałania agresji i przemocy poprzez doskonalenie kompetencji nauczycieli, wychowawców i rodziców Termin realizacji Projektu w placówce: do 31.12.2023 r. Projekt finansowany ze środków Narodowego Programu Zdrowia przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. § 2 Postanowienia ogólne Niniejszy Regulamin określa zasady rekrutacji Uczestników/ Uczestniczek Projektu nazywanych dalej „Uczestnikami” oraz zasady uczestnictwa w projekcie „Klimat szkoły. Tworzymy go razem!” zwanego dalej „Projektem”. Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki Uczestników/ Uczestniczek. Udział Uczestników/czek w Projekcie jest bezpłatny. § 3 Definicje pojęć Użyte w regulaminie określenia oznaczają: Beneficjent – Instytut Edukacji Pozytywnej, Lebiodowa 11L, Warszawa. Biuro projektu – biuro zlokalizowane w Warszawie, ul. Korkowa 119/123 na I piętrze. Komisja Rekrutacyjna – komisja powołana w celu weryfikacji poprawności zgłoszeń Formularz rejestracyjny – formularz elektroniczny, po wypełnieniu którego Uczestnik będzie mógł przystąpić do Projektu. Dla programu Mediacje w edukacji: https://instytutep.pl/portfolio-item/mediacjewedukacji/ Szkoła – przedszkole, inne formy wychowania przedszkolnego, szkoły podstawowe, szkoły ponadpodstawowe, placówki oświatowe. § 4 Warunki uczestnictwa i zasady rekrutacji Uczestnikiem Projektu w zakresie modułu Komunikacja bez przemocy może być przedszkole, szkoła podstawowa lub placówka oświatowa obejmująca tożsame etapy edukacyjne. Uczestnikiem Projektu w zakresie modułu Mediacje może być szkoła podstawowa, ponadpodstawowa lub placówka oświatowa obejmująca tożsame etapy edukacyjne. Jedna placówka może dołączyć do Programu w obu modułach, jeśli spełnia warunki § 4 ust. 2 i ust. 3. Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest jednoznaczne z wyrażeniem przez dyrektora szkoły zgody na uczestnictwo w Projekcie. § 5 Prawa i obowiązki uczestników/uczestniczek projektu Każdy Uczestnik ma prawo do: bezpłatnego udziału we wszystkich formach wsparcia realizowanych w ramach Projektu opisane w §6; zgłaszania uwag i oceny form wsparcia, w których uczestniczy; Każdy Uczestnik zobowiązuje się do: Przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu; Aktywnego udziału we wszystkich formach wsparcia w ramach Projektu; Udziału w co najmniej 80% czasu wykładów w czasie rzeczywistym (w przypadku uczestników szkoleń rozszerzonych); Wypełnienia ankiet ewaluacyjnych oraz innych ankiet wynikających z wymogów Projektu; Bieżącego informowania o wszystkich zdarzeniach mogących zakłócić dalszy udział w Projekcie. § 6 Formy wsparcia przewidziane w Projekcie – moduł Komunikacja bez przemocy Uczestnik ma zapewnione:wykłady na żywo z tematyki Komunikacji bez przemocy (w ramach szkoleń online zaawansowanych), w tym:10 godzin wykładów na żywo dla nauczycieli;10 godzin wykładów na żywo dla dyrekcji;5 godzin wykładów na żywo dla rodziców;Superwizje;Mentoring;konsultacje eksperckie;wsparcie badania klimatu szkolnego;certyfikat dla placówki i certyfikaty indywidualne dla osób, które ukończą kurs ze strony placówki.dostęp do bazy materiałów online z podziałem na pakiety podstawowe i ponadprogramowe; zróżnicowane narzędzia interaktywne wspierające zaangażowanie w nauczane treści online. Uczestnik ma możliwość uzyskania i przekazania informacji zwrotnej prowadzącym szkolenia oraz kontakt z obsługą kursu w przypadku trudności merytorycznych lub technicznych. § 7 Formy wsparcia przewidziane w Projekcie – moduł Mediacji Uczestnik ma zapewnione:wykłady na żywo z tematyki Komunikacji bez przemocy (w ramach szkoleń online zaawansowanych), w tym:20 godzin wykładów na żywo dla nauczycieli;20 godzin wykładów na żywo dla dyrekcji;5 godzin wykładów na żywo dla uczniów i uczennic;Superwizje;Mentoring;konsultacje eksperckie;wsparcie badania klimatu szkolnego;certyfikat dla placówki i certyfikaty indywidualne dla osób, które ukończą kurs ze strony placówki.dostęp do bazy materiałów online z podziałem na pakiety podstawowe i ponadprogramowe; zróżnicowane narzędzia interaktywne wspierające zaangażowanie w nauczane treści online; konsultacje planów pozyskiwania środków na dalszą realizację zadań z zakresu mediacji szkolnych i mediacji rówieśniczej (poradnik z zakresu fundraisingu i konsultacja planów finansowania wdrożenia). Uczestnik ma możliwość uzyskania i przekazania informacji zwrotnej prowadzącym szkolenia oraz kontakt z obsługą kursu w przypadku trudności merytorycznych lub technicznych. § 8 Rezygnacja udziału w projekcie Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Projekcie bez ponoszenia odpowiedzialności finansowej, po uprzedniej pisemnej rezygnacji. Uczestnik jest zobowiązany do złożenia pisemnej rezygnacji w terminie 7 dni od momentu zaistnienia przyczyn powodujących konieczność rezygnacji, w której należy podać jej powód. § 9 Postanowienia końcowe W przypadkach spraw nie objętych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Beneficjent zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od dnia opublikowania ich na stronie internetowej projektu https://instytutep.pl/ Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2021 r. do dnia zakończenia Projektu. Aktualny Regulamin dostępny jest w Biurze Projektu. × Polityka prywatności §.1 Postanowienia Ogólne Administratorem danych jest Fundacja „Instytut Edukacji Pozytywnej” z siedzibą w Warszawie, ul. Lebiodowa 11L, wpisana do KRS pod nr: 0000525928, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy Dla M.St. Warszawy W Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 9522132403, REGON: 147466813. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach. Na potrzeby lepszego odbioru Polityki Prywatności termin „Użytkownik” zastąpiony został określeniem „Ty”, „Administrator” – „My”. Termin „RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Dane osobowe podawane w formularzach ewaluacyjnych, testowych diagnostycznych i formularzu kontaktowym na stronie: instytutep.pl oraz nvcwszkole.pl są traktowane jako poufne i nie są widoczne dla osób nieuprawnionych. §2. Administrator Danych Usługodawca jest administratorem danych swoich klientów. Oznacza to, że jeśli kontaktujesz się z nami lub korzystasz z formularza diagnostycznego, to przetwarzamy Twoje dane jak: imię, nazwisko, adres e-mail, adres IP. Usługodawca jest także administratorem osób zapisanych na webinar oraz osób zgłaszających się do udziału w konsultacjach online. Dane osobowe przetwarzane są: zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, zgodnie z wdrożoną Polityką Prywatności, w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści Umowy, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną, w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą: w zakresie i celu zgodnym ze zgodą wyrażoną przez Ciebie, jeśli zgłosiłeś się do skorzystania z konsultacji online, w zakresie i celu zgodnym z wyrażoną przez Ciebie zgodą, jeśli zgłosiłeś do skorzystania z formularza diagnostycznego Każda osoba, której dane dotyczą (jeżeli jesteśmy ich administratorem) ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Kontakt z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych w organizacji Usługodawcy jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail: kontakt@instytutep.pl Zastrzegamy sobie prawo do przetwarzania Twoich danych po rozwiązaniu Umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują nas do retencji danych. Usługodawca ma prawo udostępniać dane osobowe Użytkownika oraz innych jego danych podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania). Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych. Usługodawca nie udostępniania danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa. Wdrożyliśmy pseudonimizację, szyfrowanie danych oraz mamy wprowadzoną kontrolę dostępu dzięki czemu minimalizujemy skutki ewentualnego naruszenia bezpieczeństwa danych. Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez nas albo przetwarzający, z którymi ściśle współpracujemy. §3. Pliki cookies 17. Witryna instytutep.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn. Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego. 18. Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analitics, które rejestruje zachowanie użytkownika na stronie. Cookies identyfikuje użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego reklam. Stosujemy pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy [nazwa] w celu optymalizacji działań. 19. Na naszej witrynie wykorzystujemy następujące pliki cookies: „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu; pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu; „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu. Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stronie: http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies. Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji. ×